dinsdag 3 mei 2011

(Foto)blog

Waarom dit ( foto) blog ?
Om er nog een blog bij te maken speelt al een tijdje door mijn hoofd.
Heel veel foto's halen mijn website niet, gewoonweg omdat ik niet alles kan plaatsen. Terwijl ze het echt wel verdienen om een mooi plaatsje te krijgen, en vaak een mooi verhaal te vertellen hebben.

Soms komt er wat op mijn Hyves, Facebook, en heel vaak op mijn persoonlijk blog terecht. ( My life in pictures) Mijn voornaamste doel is nu dan ook om die twee blogs gescheiden te houden.Ook een stuk overzichtelijker!
En daarbij lijkt het me voor de mensen die een fotoshoot bij mij hebben gedaan ook erg leuk om hun foto's op deze manier terug te zien, en te delen met vrienden en familie.
Op deze manier is dat heel gemakkelijk te doen, want onder elk berichtje kun je een media aanklikken om een blogpost van mij door te sturen of te delen.

Dus vanaf vandaag ga ik mijn best doen om hier ook het eea te plaatsen.



Reacties worden, zoals altijd, meer dan gewaardeerd! En omdat ik daar veel vragen over krijg ; je hoeft daar geen Google account voor te hebben. Je schrijft je reactie, kiest voor ' Anoniem' in het uitklapvenster, waarschijnlijk nog even een code over typen, en klaar ! Zet er dan wel even bij wie je bent als je onder Anoniem post ;>)

Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten